Customer Support & Services


CUSTOMER SERVICES(CS)

Untuk memastikan anda mendapatkan jawapan yang tepat berkenaan permasalahan anda, pastikan anda mengemukakan pertanyaan kepada pihak yang betul untuk mengelakkan sebarang kelewatan mendapatkan jawapan. Sebarang masalah yang berkaitan dengan HaloTelco samaada masalah teknikal, komisyen, aplikasi HaloGo & LifeStyle; sila rujuk kepada HaloTelco CS. Jika anda adalah Dealer HaloTelco, anda digalakkan menyertai Group Komuniti Dealer HaloTelco di Facebook & Telegram. Untuk masalah berkaitan liputan, aplikasi TuneTalk, TuneTalk SelfCare, sila rujuk TuneTalk CS.

Untuk sebarang masalah berkaitan web ini, atau Team VP Network anda boleh menghubungi admin atau mana-mana Wakil Kawasan kami.

PERKONGSIAN : Berdasarkan pengalaman Admin, cara terpantas mendapatkan bantuan adalah melalui LiveChat di aplikasi HaloGo LifeStyle.

HALO TELCO CUSTOMER SERVICES

WhatsApps/Call : 01150505020

Office : 0358703107 (9am to 6pm)

Email : support@halogo.my

Web Rasmi :
➽ https://www.halogo.my/

WebApps :
➽ https://app.halogo.my/

LiveChat Halotelco :
➽ https://www.halogo.my/support
(kemudian klik butang chat)


FB HQ HaloTelco :
➽ https://facebook.com/halotelcohq/

Group Support FB :


Channel Telegram :

TUNE TALK CUSTOMER SERVICES

WhatsApps/Call : 0107881234

Careline : 13100 / 0327717000

Email : customer.care@tunetalk.com

Web Rasmi :
➽ https://www.tunetalk.com/my/en

LiveChat TuneTalk :
➽ TuneTalk LiveChat

FB TuneTalk :
➽ https://www.facebook.com/tunetalk//


VP NETWORK SUPPORT

WhatsApps/Call : 0105495010 (Admin)

Email : admin@valueprepaid.net

Web Team VP :
➽ https://www.valueprepaid.net